W tym artykule:
2 min.
22/12/2020
Instagram to źródło inspiracji także w kwestii mody. Codziennie podglądamy influencerki z całego świata, które kreują trendy. Eklektyczny styl, miksowanie eleganckich elementów i tych bardziej casual’owych, ekstrawaganckie dodatki i moda na total looki, a także odczarowanie akcesoriów z lat 90. – tak w skrócie można podsumować instagramowe trendy 2020 roku. Które z nich zostaną z nami na dłużej?
Instagramowe trendy 2020 – beżowy total look
Mogłoby się wydawać, że beż to bardzo zachowawczy i nie do końca ciekawy odcień. Influencerki udowodniły, że jasny total look może prezentować się niezwykle elegancko – szczególnie w towarzystwie złotej biżuterii. Media społecznościowe zalała fala beżowych stylizacji – czy wiosną równie chętnie będziemy nosić beż i jasne odcienie kamelu? Zdecydowanie tak! Beż to jeden z najmodniejszych odcieni w nadchodzącym wiosenno-letnim sezonie.
Instagramowe trendy 2020 – bucket hat
Wędkarski kapelusz i atrybut raperów z lat 90. XX wieku to jeden z najbardziej zaskakujących dodatków, który w ostatnim czasie jest wszechobecny na Instagramie. Na warsztat wzięli go nie tylko najwięksi projektanci, ale również marki modowe i streestyle’owe, które stworzyły wiele wariacji na temat tego niebanalnego nakrycia głowy.
W kolekcjach znajdziemy ocieplane, pluszowe bucket hats, a także te w najróżniejsze printy – od kwiatowych po tropikalne – i oczywiście minimalistyczne, gładkie opcje. Influencerki przekonały nas, że wędkarski kapelusz pasuje zarówno do letniej sukienki, jak i jesiennej koszulowej kurtki, czy puchówki na zimę. Czujemy, że projektanci nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa w tym temacie.
Instagramowe trendy 2020 – ciężkie botki
Największy hit modowy w ostatnim czasie? Ciężkie botki na grubej podeszwie projektu włoskiego domu mody Bottega Veneta to mocny kandydat do tego tytułu. Na Instagramie influencerki stylizują je z obcisłymi spodniami i skórzanymi kurtkami, długimi sukienkami i luźnymi garniturami. To zdecydowanie model butów, który pasuje do wszystkiego!
Instagramowe trendy 2020 – baguette bag
Torebka w kształcie bagietki zrobiła furorę w latach 90., kiedy dom mody Fendi wprowadził pierwszy model do swojej kolekcji. Następnie propagatorką baguette bag była Carrie Bradshaw z kultowego serialu „Seks w wielkim mieście”. Ten stylowy dodatek króluje na Instagramie od kilku miesięcy, a biorąc pod uwagę to, że projektanci wciąż wprowadzają do swoich kolekcji nowe interpretacje – od gładkich modeli przez obrandowane wersje w różnych wielkościach – przewidujemy, że szybko się z nią nie pożegnamy. I bardzo dobrze, bo baguette bag nadaje szyku każdej stylizacji.
Instagramowe trendy 2020 – dres
Kto na początku 2020 roku spodziewałby się, że naszą tegoroczną ulubioną stylizacją będzie dres? A jednak, pandemia koronawirusa wpłynęła na każdy aspekt naszego życia, włączając w to także kwestię ubioru. Sportowe elementy garderoby zostały odczarowane i nawet po zniesieniu lockdownu i surowych obostrzeń, niechętnie rozstajemy się z dresem. Marki prześcigają się w tworzeniu kolejnych wersji – dres musi być wygodny, miły w dotyku, a także lekko oversize’owy – taką opcję prezentują na swoich instagramowych profilach popularne influencerki.
Wszystkie produkty dostępne są online na MODIVO.pl lub w sklepie stacjonarnym w warszawskiej Galerii Młociny.
Zdjęcie główne: Getty Images/Edward Berthelot
Sprawdź w sklepie