SZUKAJ

Luksusowe marki – ubrania, buty i torebki premium z kolekcji MODIVO. Poznaj ekskluzywne brandy odzieżowe!

6 min.

Brandy odzieżowe można dzielić pod względem asortymentu, stylu, ale również statusu – od sieciówek przez marki premium aż po te najbardziej luksusowe skierowane do najbardziej wymagających i zamożnych klientów. Wybierając ubrania, dodatki i akcesoria z taką pozycją możemy liczyć nie tylko na znaną i rozpoznawalną markę z charakterystycznym logo, ale również ciekawe projekty, wysoką jakość materiałów, dbałość o wykonanie nawet w najmniejszych detalach i charakterystyczny styl, który wyróżnia dany brand na tle konkurencji. Mogą to być kultowe modele, powtarzające się fasony, znane już dobrze wszystkim nadruki i inne cechy, które sprawiały, że marka jest znana i lubiana.

Luksusowe marki ubrań i dodatków znajdziesz nie tylko w ich flagowych butikach, ale również w sklepie internetowym MODIVO. Sprawdź, które z nich możesz zamówić wygodnie z dostawą do domu!

Black Weeks w MODIVO

Znane marki odzieżowe często budowały swoją pozycję przez dziesięciolecia i wciąż na nią pracują. Żeby nie stracić statusu, jaki zyskały, stale muszą nie tylko utrzymywać poziom, do którego przyzwyczaiły swoje klientki, ale również podnosić sobie poprzeczkę. Nie mogą zostać w tyle za konkurencję, a muszą wyprzedzać ją co najmniej o krok. Tylko dzięki temu mogą wciąż dyktować trendy i utrzymywać pozycję, jaką zdobyły ich flagowe produkty, które co sezon są prezentowane w nowej wersji, np. wykonane z innego materiału, ozdobione nowym wzorem lub dopasowane kolorystycznie do palety lansowanej przez Instytut Pantone.

Ekskluzywne marki odzieżowe wyróżniają nie tylko ponadczasowe projekty, które tak jak pikowana torebka Chanel 2.55, jedwabna apaszka Hermesa i trencz Burberry nigdy się nie zestarzeją. Bardzo ważna w budowaniu zaufania klientów jest też jakość, która gwarantuje, że zakup nawet bardzo drogiego ubrania będzie inwestycją na lata. Nie ma sensu porównywać delikatnego jedwabiu, ciepłego kaszmiru czy skóry naturalnej z ich syntetycznymi odpowiednikami, które nie przetrwałyby tej próby czasu. Jeżeli cenisz sobie ciekawy design, najwyższą jakość materiałów i znane logo, to zobacz poniższy przegląd luksusowych marek z MODIVO!

Marka Tory Burch powstała w 2004 roku. Jej nazwa wzięła się od imienia i nazwiska założycielki. Projektantka już wcześniej zdobywała doświadczenie pracując dla wielkich domów mody, ale dopiero zastrzyk gotówki od męża, pozwolił jej spełniać marzenia i rozwijać kolekcje pod własnym nazwiskiem. Jej wygodne, uniwersalne, a przy tym bardzo ciekawe, bo przesiąknięte stylem boho projekty trafiały w gust bardzo różnych klientek. Baleriny Tory Burch nosiła Paris Hilton, ale brand chwaliła także Oprah Winfrey. W kreowaniu pozycji marek niezwykle dużą rolę odrywa logo. Doskonale wiedziała o tym Tory Burch, która przebrnęła przez wiele projektów, zanim zobaczyła ten idealny. Na pozór logo Tory Burch to ozdobny krzyż wpisany w koło, ale faktycznie są to dwie litery T – jedna w normalnym układzie, a druga to znajdujące się powyżej jej lustrzane odbicie. Ten symbol świetnie nawiązuje do imienia założycielki i nazwy marki, a przy tym idealnie wpisuje się w jej styl. Logo to stały element kolekcji, który ozdabia torebki Tory Burch, buty, a także inne dodatki, akcesoria i ubrania.

Red Valentino to siostrzana marka Valentino. Powstała w 2003 roku. Łączy w sobie ducha Valentino z nowoczesnym podejściem do mody. Ta ekskluzywna marka wzięła swoją nazwę od pierwszych liter wyrazów “Romantic Eccentric Dress”, które możemy przetłumaczyć jako romantyczna ekscentryczna sukienka, a nie od koloru czerwonego, który tak często pokazuje na wybiegach Pierpaolo Piccioli. W kolekcjach tej prestiżowej marki znajdują się także inne ubrania oraz dodatki i akcesoria, ale są one jakby obok. W centrum zawsze znajdują się sukienki Red Valentino, które są ucieleśnieniem nowoczesnego włoskiego glamour. Modele, podobnie jak w przypadku głównego brandu, zdobią często: tiul, koronki, hafty i kwiatowe nadruki. Jeżeli szukasz kreacji światowej marki, która będzie nie tylko wykonana z najwyższej jakości materiałów, ale zaprojektowana również w sposób, który przetrwa próbę czasu, to wybór marki Red Valentino będzie dobrym pomysłem. W kolekcji znajdziesz zarówno proste, ale niebanalne propozycje, jak i oryginalne stroje, w których się wyróżnisz.

Projektantka mody Elisabetta Franchi w 1998 roku spełniła swoje marzenie i założyła własną markę odzieżową. Zbudowała ją na wysokim poziomie jakości, kunszcie włoskiego rzemiosła oraz kobiecości. W efekcie jej kolekcje oferują wyrafinowane i wyjątkowe projekty, które zadowolą nawet najbardziej wymagające klientki. Z czasem jej marka oferująca ubrania z segmentu premium doczekała się nawet własnego pokazu w ramach Milan Fashion Week. To było podsumowanie pracy i pasji, którą Elisabetta Franchi włożyła w budowanie tego brandu. Wydarzenie wniosło markę na zupełnie nowy poziom i ostatecznie przypieczętowało jej obecność pośród ekskluzywnych marek odzieżowych damskich. Marka wyróżnia się nie tylko samymi ubraniami dla kobiet. Zainteresowanie wzbudza także jej logo, które w pierwszej chwili może kojarzyć się z podwójnym C z monogramu Chanel, ale w wersji kanciastej. Tu jednak przedstawione zostały góry inicjałów projektantki. Lustrzane odbicie E oraz litera F – w ten sposób powstał bardzo prosty i minimalistyczny znak, który ozdabia nie tylko metki, ale pojawia się także na ubraniach i dodatkach Elisabetta Franchi.

Obok szewców takich jak Christian Louboutin i Monolo Blahnik, którzy w swoim fachu osiągnęli poziom mistrzowski, są także inne luksusowe marki butów. Można do nich zaliczyć Casadei. Historia tego brandu sięga roku 1958, kiedy założono rodzinną firmę. Małżeństwo Casadei początkowo zajmowało się produkcją sandałów dla turystów. Z czasem jednak zaczęli wychodzić poza rodzimy rynek. Sukces przyszedł jednak dopiero wraz z włączeniem do biznesu ich syna. Cesare Casadei otworzył swój pierwszy showroom w Mediolanie w 1990 roku, a cztery lata później został dyrektorem kreatywnym brandu i stale tylko umacniał jej pozycję wśród najlepszych marek obuwniczych. Projektant swoją kreatywną werwę twórczą przedstawił w następujący sposób – “To nieopisana przyjemność, którą odczuwam, gdy widzę kobietę noszącą jedną z naszych par. W tym momencie magia buta jest naprawdę w stanie przekazać żmudne zaangażowanie i pasję, którą zawsze inwestowałem w ten fantastyczny zawód”. Luksusowa marka Casei ma w swoich kolekcjach obuwie niemal dla każdej kobiety. Modele na obcasie i na płaskiej podeszwie, eleganckie i sportowe, klasyczne i ekstrawaganckie – tak by każda z nas była zachwycona zakupem nowej pary. Do najpopularniejszych modeli zalicza się szpilki Casadei Stiletto, które mają niezwykle wysoki i cienki obcas, ale wśród charakterystycznych modeli nie brakuje także wygodnych sneakersów.

Ubrania i dodatki luksusowych marek można kupić także w sklepach online. Odwiedzając MODIVO znajdziesz wiele ekskluzywnych brandów w jednym miejscu i skompletujesz całą garderobę. Jeżeli szukasz luksusowych butów, to wśród marek wartych uwagi jest Stuart Weitzman. Botki, kozaki, półbuty, sneakersy, sandały, klapki, szpilki, trapery, espadryle i inne modele butów spod ręki tego projektanta mody, to zawsze propozycja dla najbardziej wymagających klientek, które cenią sobie najwyższą jakość wykonania i ciekawy ponadczasowy design. Ta ekskluzywna amerykańska marka powstała w 1986 roku. Od samego początku miała się wyróżniać za sprawą podejścia do projektowania obuwia. Pary sygnowane przez Stuarta Weitzmana miały skupiać się nie tylko na praktycznej funkcji butów, czyli ochronie stóp, ale dawać znacznie więcej. Designer jako cechę wyróżniającą jego projekty podaje seksapil, który przemawia do klientek. Wśród gwiazd, który wybierają buty Stuart Weitzman są: Mariah Carey, Kate Middleton i Gigi Hadid. Przełomowym momentem dla marki również wiązał się ze znanym nazwiskiem. Stuart Weitzman wraz z firmą jubilerską przygotował jedną z najdroższych na świecie par butów – sandały wysadzane 464 diamentami. W drogocennym projekcie na gali rozdania Oscarów w 2002 roku pojawiła się aktorka Laura Harring.

Firmy odzieżowe często nie specjalizują się tylko w jednej kategorii produktów, ale oferują cały asortyment, z którego można skompletować garderobę od A do Z. Tak jest także w przypadku luksusowej marki Coach, która jednak najbardziej słynie ze swoich dodatków. Ten ekskluzywny brand istnieje od 1941 roku. Na początku był to rodzinny warsztat ulokowany w  lofcie na Manhattanie. Pracującym w nim rzemieślnikom przyświecał jeden cel – tworzyć piękne, ale przy tym praktyczne projekty ze skóry naturalnej najwyższej jakości. W realizacji założeń pomocny był nie tylko upór i ciężka praca, ale również ogromna pasja, którą wkładano w kolejne projekty. Obecnie marka Coach jest znana na całym świecie. Do jej najbardziej charakterystycznych projektów zalicza się torebki ozdobione klamrą z literą C lub uszyte z materiału z monogramem. Popularne są również buty Coach – sneakersy, klapki, sandały, mokasyny, botki, szpilki, tenisówki, espadryle, kozaki i inne, o których tylko mogłaby zamarzyć miłośniczka tego amerykańskiego brandu, do których zalicza się chociażby Jennifer Lopez. Gwiazda pozuje z dodatkami Coach nie tylko w kampaniach reklamowych, ale również nosi je na co dzień. 

Fendi to luksusowy dom mody z najdroższymi ubraniami i najbardziej ekskluzywnymi dodatkami. Historia tej włoskiej marki rozpoczęła się w 1918 roku w Rzymie. Swój warsztat rymarski założyła wtedy Adela Casagrande. Następnie po wyjściu za mąż już jako Adela Fendi wspólnie z małżonkiem otworzyli butik. Marka była doceniana od samego początku za jakość i kunszt wykonania swoich produktów. Rozkwitła jednak dopiero za sprawą ich pięciu córek. Pomocny w budowaniu pozycji marki był też Karl Lagerfeld. Przez lata jednak sporo się zmieniło. Włoska marka stale idzie z duchem czasu i łączy świetne tradycyjne rzemiosło z nowoczesnym podejściem do trendów. Dom mody słynący między innymi z futer naturalnych obecnie jest wśród brandów, które im się sprzeciwiają i lansują wyłącznie sztuczne zamienniki. Fendi to najwyższej jakości ubrania, dodatki i akcesoria. Te ostatnie, a dokładnie okulary przeciwsłoneczne, znajdziesz w sklepie internetowym MODIVO.

Francuska marka IRO istnieje od 2002 roku. Wtedy założyło ją dwóch braci Laurent i Arik Bitton. Obaj byli trip-hopowcami czyli miłośnikami gatunku muzycznego z lat 90. Ich pomysł na markę wziął się z potrzeby wyróżnienia koleżanek ze swojego środowiska. Chcieli, żeby fanki trip-hopu nie znikały w tłumie i mogły wyrażać siebie i swój styl za pomocą stroju. W efekcie powstał bardzo intrygujący miszmasz, w którym zwiewne sukienki łączą się z ciężkimi kurtkami – jedwab współgrał ze skórami. Kolekcje IRO są inspirowane także vintage i wspierane duchem różnych kultur – francuskim romantyzmem i japońskim szaleństwem przesiąkniętymi pozytywną energią Nowego Jorku. Pomimo że zakup ubrań IRO to niemały wydatek, bo ceny plasują ją w gronie drogich marek odzieżowych, to ich świetna jakość i ciekawe projekty w pełni to rekompensują.

To także może Cię zainteresować >>> Włoskie marki odzieżowe, czyli moda luksusowa na MODIVO. Wybierz najmodniejsze ubrania i dodatki!

Photo by John Phillips/WireImage

Trendy & Porady:
Insta News