Marka Guess prezentuje najnowszą kampanię kolekcji jesień/zima 2020, której gwiazdą oraz ambasadorem został międzynarodowy aktor i wokalista. Jego popularność w mediach społecznościowych wciąż rośnie, a film 365 dni, w którym zagrał główną rolę stał się jednym z najczęściej oglądanych pozycji w historii Netflixa. Mowa oczywiście o Michele Morrone.
Guess x Michele Morrone
Najnowsza kampania reklamowa zrealizowana pod przewodnictwem Paula Marciano – dyrektora kreatywnego GUESS, została sfotografowana przez Nimę Benati w niezwykłej willi Erba nad jeziorem Como we Włoszech.
Ta historycza posiadłość będąca niegdyś willą światowej sławy reżysera Luchino Viscontiego, została wybrana na lokalizację dla kultowej kampanii marki Guess. Paula Marciano w ten sposób chciał podkreślić swoje zamiłowanie do historii włoskiego kina.
Kampania jest zapowiedzią premiery najnowszej męskiej kolekcji marki GUESS. Nowoczesna klasyka męskiej mody, wyrafinowany styl i najwyższa jakość – to wartości, które przyświecały twórcom przy tworzeniu tego projektu.
„Odbyłem krótkie spotkanie z Michele w moim hotelu w Lugano w czerwcu ubiegłego roku i od razu nawiązaliśmy silną więź” – powiedział Paul Marciano. „Michele jest niezwykle pracowitym człowiekiem, bardzo ambitnym i zdecydowanym, a to cechy, które najbardziej podziwiam.”
„W chwili, gdy poznałem Paula, szybko zrozumiałem, że znalazłem nowego mentora i przyjaciela. Łączą nas te same cele i wartości. To niesamowite uczucie, gdy podczas pracy na planie świetnie się bawisz. Zostałem częścią niesamowitej rodziny.” – powiedział w wywiadzie Michele Morrone.
Zdjęcie główne: Kampania marki Guess x Michele Morrone