SZUKAJ

Odrzucona reklamacja CCC – czy to koniec?

1 min.

Zastanawiasz się, co zrobić w przypadku odrzuconej reklamacji CCC? Możesz odwołać się od tej decyzji, argumentując swoje roszczenia. Co powinno zawierać odwołanie od nieuznanej reklamacji CCC? Wyjaśniamy poniżej.

Prawo konsumenckie zapewnia pełną ochronę praw Klienta i wprowadza wiele regulacji, które mają mu zapewnić odpowiednie traktowanie jako stronie słabszej. Jedną z takich gwarancji jest między innymi domniemanie istnienia wady produktu w chwili jego zakupu. Klient ma prawo złożyć reklamację w CCC, a w razie jej odrzucenia – odwołanie. Szczegóły poniżej.

Obuwie i inne towary z oferty CCC podlegają 2-letniej rękojmi – oznacza to, że w ciągu dwóch lat od zakupu możesz złożyć reklamację, jeśli stwierdzisz, że zakupione buty lub inne przedmioty mają wadę. Reklamację można złożyć w każdym sklepie marki. W przypadku zakupów dokonanych w sklepie internetowym na stronie ccc.eu możesz dodatkowo wysłać na wskazany adres (więcej informacji tutaj). CCC ma na jej rozpatrzenie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W razie jej odrzucenia można też złożyć odwołanie od tej decyzji.

Dodajmy też, że formularz reklamacyjny można pobrać z naszej strony internetowej, ale odwołanie od nieuznanej reklamacji CCC należy przygotować samodzielnie. Taki dokument nie jest sformalizowany, wystarczy przygotować go własnoręcznie i złożyć w sklepie CCC lub wysłać.

Odwołanie od decyzji CCC powinno zawierać szczegółowy opis wady, kontrargumenty i dokładną datę jej stwierdzenia. Dodatkowo opinia eksperta może być pomocna w rzetelnej ocenie danego przypadku – na jej podstawie można dokonać rzetelnej weryfikacji.

Zasady reklamacji produktów zakupionych w sklepach stacjonarnych CCC lub salonie internetowym są dostępne na stronie internetowej marki.

Trendy & Porady:
Insta News