SZUKAJ

Wzór na minimalizm, czyli nowa kolekcja marki Simple na sezon FW22/23

2 min.

Po swoim udanym powrocie wiosną tego roku, marka Simple przygotowała nowe propozycje na nadchodzący sezon. Wśród nich projekty oparte na klasyce i powstałe w myśl zasady: less is more. Wybory Simple na jesień-zimę są próbą połączenia surowości z subtelnością, instynktu z emaptią czy nowoczesności z ponadczasowością. To hołd złożony wszystkim minimalistkom i aktywnie żyjącym, miejskim estetkom.

Prostota, funkcjonalność i nowoczesność to wartości, które przyświecają projektom marki Simple od samego początku jej działalności. Brand idąc z duchem czasu interpretuje swoje DNA na nowo, mając na względzie sezon jesień-zima 2022/23, a efekty tych zmian możesz zobaczyć w MODIVO.

sale banner modivo

Marka Simple bazuje na tych samych założeniach, które przyświecały jej od początku działalności: projektowanie funkcjonalnych fasonów ze szlachetnych materiałów z troską o eleganckie detale. Klientka Simple to kobieta poszukująca kompromisu pomiędzy stylem a codzienną praktycznością, designem a jakością. Właśnie z projektów powstałych w zgodzie z powyższą filozofią, marka zasłynęła przed laty i dziś konsekwentnie kontynuuje swoją misję. 

W jesienno-zimowej kolekcji znajdują się w czyste, proste formy, oparte na klasyce, ale w nowoczesnym wydaniu. Idealnym przykładem jest np. marynarka o pudełkowym kroju, siegająca do bioder, albo równie modny płaszcz w stylu teddy czy satynowa sukienka o kroju maxi z głębokim wycięciem na nodze.

W propozycjach brandu Simple na jesień-zimę znalazły się m.in. oversizowy, czerwony lub czarny płaszcz o szerokich klapach, marynarki w modnym, męskim fasonie, dopasowane do potrzeb nowoczesnych kobiet, delikatne koszule z długim kołnierzykiem w stylu lat 90., camelowy płaszcz na co dzień o komfortowym kroju, z otulających materiałów, z paskiem przewiązywanym w talii w stylu szlafrokowym, a także mięsiste swetry, sukienki o subtelnych krojach i spódnice maxi. 

Projektant Simple, Wojciech Bednarz, związany wcześniej z marką Vistula, oddaje ducha marki, projektując dla kobiet żyjących szybko, ale ceniących styl oraz jakość. Propozycje na nadchodzący sezon utrzymane zostały w spójnej kolorystyce, czyli m.in. w czerni, beżu, kości słoniowej i ciemnym granacie, ale pojawiły się również niestandardowe rozwiązania, takie jak total looki w mocnych czerwieniach i błękitach. Marka zwraca również szczególną uwagę na to, by sylwetki były komfortowe i wygodne w codziennym użytkowaniu. 

Moim celem było stworzenie codziennej kolekcji miejskiej, komfortowej, w dużej mierze opartej na klasyce, ale dla kobiety, która nie zamyka się tylko na standardowe rozwiązania. Postanowiłem wyjść od klasyki, ale trochę ją ,,odkurzyć”, nadać jej nowoczesną formę używając spójnej i ograniczonej kolorystyki. Uniwersalne i w pewnym sensie ponadczasowe formy skomponowane zostały tak, żeby przetrwały w szafie dłużej niż jeden sezon. Całość uzupełniły modele, które powinny być podstawą garderoby każdej kobiety. – mówi Wojciech Bednarz, projektant Simple.

Minimalistyczna, dzienna, miejska kolekcja dla aktywnej kobiety poszukującej balansu dostępna jest w sklepach stacjonarnych, na modivo.pl oraz w aplikacji.

Trendy & Porady:
Insta News