Marka Calvin Klein łączy siły z polskim multibrandem MODIVO i planuje dwa wydarzenia w Warszawie. Imprezy będą celebracją launchu nowej kolekcji na wiosnę-lato 2023 i zgromadzą polskie media modowe, influencerów oraz klientów.
Pierwszy z nich – zamknięty event – skupi najważniejsze dziennikarki i dziennikarzy z branży mody, a także gwiazdy i influencerów. Impreza z udziałem wyjątkowych DJ’ów ze stolicy, zorganizowana zostanie w modnej warszawskiej restauracji Pod Gigantami i trwać będzie do późnych godzin wieczornych. Na gości czekać będzie najlepsza zabawa. MODIVO zapewni 3 podwójne zaproszenia do wygrania w konkursie na Instagramie marki, który startuje 15 marca.
Drugi event, zlokalizowany w salonie MODIVO w Galerii Młociny odbędzie się w dniach 24-25 marca. Zarezerwowany jest dla klientów i fanów brandu. Każdy z odwiedzających będzie mógł zobaczyć jako pierwszy kampanię i nową kolekcję marki Calvin Klein oraz potańczyć do elektronicznej muzyki proponowanej przez DJ’a. To nie jedyne atrakcje! Specjalnie zaproszeni przez MODIVO i Calvin Klein influencerzy, tacy jak znany z programu TVN Top Model, Łukasz Bogusławski, influencerka Claudia Zając, czy piosenkarka i aktorka Kasia Sawczuk, którzy skompletują w sklepie stylizacje według ich własnego stylu i preferencji.
Gwiazdami kampanii Calvin Klein zostały m.in. modelka i influencerka Kendall Jenner, a także piosenkarka FKA Twigs. W nowej ofercie znajdują się produkty w typowym dla stylu CK: jeansy o rozszerzanej nogawce, logowane t-shirty w stylu basic, bielizna z widocznym logo marki, będąca znakiem rozpoznawczym a także dopasowane kurtki jeansowe inspirowane trendami Y2K.
Nowa kolekcja dedykowana na wiosnę-lato 2023 marki Calvin Klein będzie pojawiać się systematycznie w sklepach stacjonarnych MODIVO, w aplikacji MODIVO i na modivo.pl od końca marca.