W tym artykule:
1 min.
05/11/2020
Za nami już 10. odcinek emocjonującego show! Tym razem uczestnicy musieli zmierzyć się z aż trzema wymagającymi zadaniami, aby zawalczyć o miejsce w półfinale. Jedna z sesji okazała się nie lada wyzwaniem. Bohaterowie programu mieli okazję spróbować swoich sił w sesji do katalogu MODIVO. Sprawdźcie, jak poradzili sobie z nowym wyzwaniem.
Pod presją czasu
Sesja zdjęciowa e-commerce do katalogu internetowego nie należy do łatwych zadań. To ciągła walka z czasem, w której ciężko jest zapanować nad stresem. Model musi stanowić tło dla produktów i potrafić odpowiednio wyeksponować każdy element stylizacji. Uczestnicy musieli zaprezentować jak największą ilość looków podczas 20 minutowej pracy na planie.
Wyjątkowa nagroda
Bohaterowie programu zostali podzieleni w pary. Tym razem praca na planie przypominała sportowy maraton, w którym największym wrogiem okazał się być czas. Przed obiektywem stanął Łukasz Dziewic, a podczas pracy uczestników wspierał niezastąpiony Michał Piróg. Zadanie najlepiej wykonali Weronika Kaniewska oraz Domic D’Angelica, którym wspólnie z fotografem udało się w wyznaczonym czasie stworzyć największą ilość dobrych zdjęć. Nagrodą był udział w kampanii świątecznej promującej nową kolekcję sklepu internetowego MODIVO. Efekty sesji będziecie mogli zobaczyć już wkrótce!
Stylizacje na planie od marki Guess
O wygląd i stylizacje uczestników na planie zadbał profesjonalny zespół najlepszych specjalistów. Wszystkie stylizacje, stworzone przez bohaterów programu pochodzą z najnowszej kolekcji marki Guess od MODIVO. Poniżej znajdziecie zdjęcia uczestników programu, które trafiły na stronę MODIVO.pl.
Wszystkie produkty dostępne są online na MODIVO.pl lub w sklepie stacjonarnym w warszawskiej Galerii Młociny.