SZUKAJ

Czerwcowy update: nowe kobiece marki na MODIVO. Poznaj Etam, Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL i Kaotiko 

3 min.

MODIVO to innowacyjny polski multibrand z modą, który oferuje ponad 160 tys. produktów od ponad 650 marek z sektorów streetwear, casual i premium. Co miesiąc do listy brandów, które znajdziesz w naszym sklepie dołączają nowe, równie inspirujące i oferujące najbardziej wyszukany asortyment. W tym miesiącu nasze szeregi zasiliły marki takie jak: Etam, Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL i Kaotiko. Co warto o nich wiedzieć?

Marka Etam kojarzona jest jako jedna z najbardziej popularnych i rozpoznawalnych na świecie, wśród tych projektujących bieliznę damską. Nic dziwnego, w końcu może ona poszczycić się ponad stuletnią historią, co przekłada się na jakość wykonania jej produktów. W 1916 roku w Paryżu została ona założona przez Maxa Lindemanna, który stopniowo rozwijał przedsiębiorstwo, otwierając kolejne punkty handlowe, co doprowadziło do wejścia na rynki zagraniczne. Obecnie siedziba marki Etam znajduje się w Paryżu, ale w samej Polsce działa kilkadziesiąt markowych salonów tego francuskiego brandu. 

Przez ponad sto lat działalności z firmą Etam współpracowało wielu topowych projektantów. Wystarczy wspomnieć takie osobistości jak Lolita Lempicka z Francji, Alix Bancourt, czy rosyjska modelka, będąca twarzą tego brandu – Natalia Vodianova. To, co wyróżniło jednak markę na tle innych bieliźniarskich brandów to opracowanie biustonosza składającego się z aż 20 różnych elementów. Wszystkie nowe kolekcje, po dziś dzień powstają również we Francji.

Założona w 2007 roku w Wielkiej Brytanii, marka Glamorous doświadczyła fenomenalnego wzrostu, stając się jedną z wiodących marek odzieży damskiej na rynku brytyjskim i międzynarodowym. Choć jej korzenie są zdecydowanie brytyjskie, dziś jest ona prawdziwie globalną marką. Glamorous można znaleźć w ponad 30 krajach na całym świecie, w tym w USA, Kanadzie, Australii, Włoszech i Niemczech. 

Twórcy marki Glamorous o swoim brandzie mówią: ,,Nasi klienci pozostają w centrum naszych działań, a media społecznościowe, popkultura i influencerzy wpływają na nasz kierunek projektowania. Stworzona dla nieustraszonych kobiet, bo Glamorous girls nie boją się tworzyć i potem łamać zasad mody.”. To co przyświeca projektantom marki Glamourous to myśl,  że moda powinna być indywidualna i dostępna. Korzystając więc z innowacyjnych tkanin, ekscytujących nadruków i pięknych sylwetek, Glamourous oferuje najgorętsze trendy w przystępnych cenach. 

Bohonomad to marka sandałów, na którą duży wpływ wywarł motyw plaży i kurortu. Pomysł narodził się w popularnej miejscowości turystycznej w Turcji. Sandały stworzone z lin, czyli flagowy produkt tej marki, zostały stworzony z myślą o tym, że musi być on uniwersalny, wygodny i przyjazny w podróży. Wyprodukowane w Turcji sandały Bohonomad są w 100% wykonane ręcznie i wegańskie, a ich produkcja jest przyjazna dla środowiska i zrównoważona. Ponadto Bohonomad przywiązuje wagę do etyki pracy, aby zapewnić swoim pracownikom bezpieczne i dobre warunki rozwoju oraz środowisko. Bohonomad bierze odpowiedzialność społeczną zarówno za swoją markę, jak i za swoje produkty, co sprawiło, że rzesza fanów marki bardzo szybko się powiększa.

Firma Fabiana Filippi powstała w wyniku inspiracji wyjątkową tradycją kaszmiru w Umbrii, gdzie krajobraz jest zarysowany przez drzewa oliwne i dębowe jak na renesansowym obrazie. Efektem tego jest oryginalne wzornictwo brandu: graficzne linie skonfrontowane z płynnymi kształtami, którym towarzyszy paleta odzwierciedlająca gamę kolorów natury. Dla Fabiany Filippi styl jest wyrazem wolności, skondensowanej w ,,przytulnym minimalizmie” o autentycznej i intrygującej esencjonalności. Przy produkcji ubrań tej marki dużą wagę przywiązuje się do czystości surowców i trwałości procesów produkcyjnych, tworząc elegancję opartą na szacunku dla ziemi i ludzi.

„W dniu, w którym urodziła się córka mojego brata i jego żony Donatelli, nasza trójka spojrzała na siebie i powiedziała: tak będzie się nazywał nasz znak firmowy, będzie nosił to samo imię, co ta mała dziewczynka – Fabiana Filippi. Minęło trzydzieści lat i to ,,tak” wypowiedziane jednogłośnie, połączone z upodobaniem do piękna i dbałością o umbryjską tradycję rzemieślniczą, zaowocowało resztą. Podobnie jak Fabiana, nasza firma rozwinęła się również w społeczność, która obecnie pulsuje tym samym entuzjazmem, gdzie wartości rodzinne są odczuwane jako atut firmy.” – mówi założyciel i  CEO marki, Mario Filippi Coccetta.

AGL to współczesna marka premium, stworzona przez kobiety dla kobiet, połączona z sercem włoskiego mistrzostwa i ręcznego rzemiosła. Od 1958 roku firma AGL rozwijała się we włoskim regionie Marche, czyli poniekąd bijącym sercu produkcji obuwia. Dzięki staraniom Piero Giusti, założyciela firmy, AGL powstała i nadal rozwija się jako firma rodzinna. Kreacje AGL ruszyły na podbój Europy Północnej i Stanów Zjednoczonych dzięki synowi Piero, Attilio, który stworzył idealne dopasowanie niczym rękawiczka, będące cechą charakterystyczną tych butów, projektowanych i wykonywanych we Włoszech w rodzinnej firmie. Renoma marki i dystrybucja na całym świecie jeszcze bardziej wzrosły, gdy do pracy włączyły się siostry Giusti – Sara, Vera i Marianna – trzecie pokolenie stojące obecnie u steru tego, co uważają za klejnot rodzinny. To kobiece trzecie pokolenie AGL zapewnia wyjątkowy styl i niezrównaną jakość na każdy zaskakujący moment w życiu kobiety. Buty AGL są zawsze wyrafinowane, ale i odważne, współczesne i codzienne. Bezwysiłkowy szyk i zdecydowany chłód – AGL jest idealny dla tych skromnych i dynamicznych kobiet, które mają odwagę przejąć inicjatywę w swoich codziennych wyborach.

,,Wprowadzanie mody na ulicę, tworzenie społeczności, która dzieli ze sobą znacznie więcej niż styl życia”. W 1999 roku i zgodnie z tym założeniem, Kaotiko postawiło pierwsze kroki w małym lokalu w centrum Barcelony. Etykieta ,,Made in BCN” jest obecna od początku działalności tego brandu. Kaotiko jest zaangażowane w lokalną produkcję tekstyliów, odchodząc od koncepcji fast fashion, z kreacjami zaprojektowanymi i wyprodukowanymi w Barcelonie, co daje ekskluzywność każdemu ubraniu. Założyciele tej marki wierzą, że możliwa jest bardziej zrównoważona przyszłość, dlatego stawiają na odpowiedzialną konsumpcję. Jakość to jeden z głównych celów tego hiszpańskiego brandu, o czym mówią sami założyciele: ,,(…)pracujemy nad nią każdego dnia, aby zapewnić ekskluzywny dodatek do każdego z naszych ubrań. Ponadto chcemy zwiększyć ilość materiałów pochodzących z bardziej zrównoważonych źródeł, aby zmniejszyć nasz wpływ na środowisko.”.

Bluzy Kaotiko zdobią m.in. ilustracje kart tarota, rysunki planet, róż czy tygrysów. Ta barcelońska firma odzieżowa o swobodnym, miejskim stylu zdobyła trudną do zadowolenia grupę odbiorców: osoby w wieku od 15 do 30 lat. A na czele tego wszystkiego stoi Germán Bernad, który wraz z ojcem i bratem przejął firmę prawie siedem lat temu, a od trzech lat jest jej dyrektorem generalnym.

Trendy & Porady:
Insta News