adidas Sportswear startuje z kampanią Avryn i Tiro, w której widzimy między innymi Jennę Ortegę znaną z serialu Wednesday. Nowy dres przypomina najlepsze czasy i modę na dwuczęściowe, klasyczne komplety. Styl znany choćby z lat 80-tych i zdjęć oraz teledysków Run DMC powraca z nową marką adidasa.
Nie ukrywam, że pisząc ten fragment na słuchawkach mam odpalony utwór Run DMC It’s Like That. Dodaje on energii i wprowadza w klimat dwuczęściowych garniturów dresowych adidasa, w których trio raperskie paradowało przy każdej możliwej okazji.
Nowa odsłona Tiro w linii adidas Sportswear to nic innego jak klasyk boisk piłkarskich w unowocześnionej formie idealnej do noszenia na co dzień. To nie pierwszy raz, kiedy model ten trafia do mody ulicznej – już kilka lat temu topowi sneakerheadzi zainteresowali się piłkarskim stylem sprytnie łącząc go w różnych stylizacjach.
Czym jest adidas Sportswear?
adidas Sportswear to odpowiedź na poszukiwanie codziennego stylu ze sportowym sznytem – w skrócie łączy on najlepsze cechy Originals i adidas Performance. W kolekcji znajdują się zarówno klasyczne odsłony świetnie znanych modeli jak i bardziej zwariowane printy, zdecydowane kolory czy elementy nawiązujące do linii fashion.
W Polsce udział w kampanii wzięła Kasia Sawczuk, Evelina Ross i bracia Twins Style. Marka skupiła się na pokazaniu pokazania wszystkich wersji czwórki ambasadorów i zaprezentowania produktów adidas Sportswear w ich naturalnym środowisku – dopasowanych na każdą okazję.
adidas Tiro – ze świata sportu do świata streetwearu
Nie da się ukryć, że adidas Tiro stały się światowym fenomenem. Znane kiedyś jedynie jako dresy do piłki nożnej, z hukiem wylądowały na pokazach mody, na nogach największych gwiazd, które nie bały się ubrać spodni dresowych nawet na najbardziej wystawne okazje.
Popularność Tiro i dresowego stylu nie przyszła jednak znikąd. W latach 70. track suit stał się nie tylko ubiorem piłkarzy wychodzących na boisko. Pojawił się na ulicach Nowego Jorku jako ubiór tańczących bboyów i tych, którzy tworzyli nową kulturę – hip hop.
Bum na rap i wspominani już na początku tekstu Run DMC, nagrali nawet kawałek My adidas w 1986 roku. Z marką sympatyzowali także Beastie Boys czy LL Cool J. Lata 90. to pociąg do adrenaliny i podziemnych imprez, rave’ów czy britpopu, gdzie znowu odnalazł się adidas i dresowy garnitur. Po drodze były jeszcze takie subkultury jak gopnik, chav, nu-metal (kto nie pamięta Freda Dursta w bluzie adidasa niech napisze komentarz), grime (kto nie pamięta Stormzy w dresie adidasa, niech napisze kolejny komentarz), aż dochodzimy do trendów związanych z modą streetwearową.
Dziś energię adidas Sportswear i adidas Tiro, ma tworzyć m.in. Jenna Ortega, której wartości są zbliżone do tego, co chce prezentować adidas – indywidualizm i uniwersalność.
adidas Avryn – połączenie dwóch światów
W kolekcji znalazły się także adidas Avryn, model butów lifestyle, łączący futurystyczną cholewkę wraz z doskonałymi podeszwami (Boost oraz Bounce) które podbijały świat wraz z adidas UltraBoost oraz adidas AlphaBounce. Stylistyka buta, bardzo dynamiczna sylwetka, jasne odwołanie do biegania i komfort wspomnianych powyżej technologii tworzą obuwie codzienne, doskonałe na każdą okazję.
Zarówno Tiro Suit jak i Avryn to świetny wybór na imprezę, chill ze znajomymi czy wspólne wyjście … w zasadzie gdziekolwiek.
Odkryj wszystkie wersje siebie z adidas Sportswear w eobuwie.pl oraz MODIVO.pl.