SZUKAJ

GUESS JEANS – nowa era denimu

1 min.

Amerykański pionier jeansu GUESS prezentuje przyszłość denimu – markę GUESS JEANS. Nowa, lifestylowa marka GUESS JEANS została stworzona przez Nicolaia Marciano, który wprowadził perspektywę i styl młodego pokolenia. To szeroka gama klasycznych T-shirtów czy bomberek, ale niezaprzeczalnie głównym bohaterem jest jeans.  

GUESS JEANS – z szacunkiem dla klasyki, z zachowaniem kalifornijskiego luzu. 

Dyrektor kreatywny Nicolai Marciano nie zapomina o korzeniach marki z lat 80. oraz wpływach kultury lat 90. Kolekcja została zaprojektowana z szacunkiem dla kultowych emblematów będących symbolem GUESS. Zostajemy zabrani do świata dobrze znanego millenialsom, dlatego przygotujcie się na nostalgiczną podróż z GUESS JEANS. 

Do współczesności nawiązuje wykonanie projektów z materiałów organicznych lub pochodzących z recyklingu. Kroje zostały zmodernizowane i nasycone archiwalnymi grafikami nasyconymi subkulturą tamtych lat. 

Iris Law i Trent Alexander-Arnold

Do nowej ery jeansu marka GUESS JEANS zaprosiła modelkę i it-girl Iris Law. Angielka wprowadza element klasycznego piękna i wizerunek ikony. 

Modele, które prezentuje Iris, to idealny wybór dla fanek klasyki. Nowa kolekcja to nie tylko szeroka gama fasonów, ale aż osiem wariantów efektu sprania, które znajdziecie także na kurtkach czy koszulach. 

Ambasadorka ma na sobie stylizację na bazie jeansu – denim on denim, czyli jeansie noszonym od stóp do głów. Proste spodnie ze średnim stanem i jeansowa koszula wyglądają zmysłowo i z charakterem.  

Iris Law jako ambasadorka GUESS JEANS

Ambasadorem męskiej linii jest angielski piłkarz Trent Alexander-Arnold, występujący na pozycji obrońcy w angielskim klubie Liverpool oraz w reprezentacji Anglii.  

Zawodnik Liverpool F.C. prezentuje linię, w której znajdziemy takie męskie modele jeansów jak: skinny, slim, straight i relaxed.  

Trent Alexander-Arnold jako ambasador GUESS JEANS

Looki, które prezentują Iris i Trent, są w najmodniejszym stylu tego sezonu westerncore – inspirowanym Dzikim Zachodem. Zaproszenie tej pary do współpracy to także krok w stronę nowoczesnej ewolucji brandu oraz wyznaczenie kierunku rozwoju amerykańskiej branży mody jeansowej. 

GUESS JEANS to także rewolucja technologiczna. GUESS AIRWASH została wynaleziona przez firmę GUESS i jest to innowacyjny sposób prania, który wykorzystuje powietrze i wilgoć. Dzięki tej proekologicznej alternatywie dla prania w kamieniu, marka jest w stanie zaoszczędzić 80% zużycia wody w porównaniu do tradycyjnych sposobów prania. Stworzona we współpracy z firmą Jeanologia, wieloletnim partnerem GUESS, pozostaje wyłączną własnością marki. 

GUESS AIRWASH to nie tylko podstawa nowej marki GUESS JEANS, ale przede wszystkim zrównoważony rozwój, którym brand kieruje się przy projektowaniu każdej swojej kolekcji. 

jeansy Guess

GUESS JEANS – z szacunkiem dla klasyki, z zachowaniem kalifornijskiego luzu. 

Trendy & Porady:
Insta News