SZUKAJ

Nowe męskie marki na MODIVO: Kaotiko i Urban Classics. Co je wyróżnia?

1 min.

W MODIVO dbamy o to, by do listy naszych uważnie wyselekcjonowanych marek regularnie dołączały nowe rozwijające się i ekscytujące brandy powstałe w różnych zakątkach świata. W lipcu tego roku do marek dedykowanych męskiej części naszych klientów dołączają Urban Classics i Kaotiko. O tym co wyróżnia je na tle innych brandów przeczytasz poniżej.

Marka Urban Classics weszła do świata streetwearu w 2005 roku i od tego czasu uosabia znacznie więcej niż tylko logo. Urban Classics cechuje bowiem bardzo duża różnorodność produktów ze wspólnym mianownikiem – miejskim charakterem. Koszulki, bluzy z kapturem, kurtki college, spodnie dresowe, koszule i tank topy są utrzymane w prostej formie, bez motywów i wyszukanych nadruków.

MODIVO WYPRZEDAŻ

Niepowtarzalny miejski klimat tej streetwearowej marki charakteryzuje się prostymi fasonami, które są podkreślone color blockingiem. Urban Classics to przede wszystkim wyrazisty design. Mniej chodzi o samą etykietę, a bardziej o wyjątkowy charakter – klasyczne kroje, które nigdy nie wychodzą z mody. Na pierwszym planie są fasony w stylu streetwear, specjalnie dobrane kolory, sprania i tkaniny oraz doskonała jakość. Bogata kolekcja obejmuje tank topy i koszulki, a także obcisłe i luźne spodnie dresowe, bluzy z kapturem i crew necki. W kolekcjach zawsze pojawiają się również pasujące akcesoria, takie jak czapki, szaliki, rękawiczki, paski, torby gimnastyczne i skarpety do trampek.

Marka Urban Classics oferuje całe spektrum odzieży i może wyposażyć Cię od stóp do głów! Podstawowe ubrania, takie jak koszulki, są nie tylko ograniczone do naszej szerokiej palety 24 kolorów, ale również występują w różnych krojach, takich jak koszulki z długim rękawem, koszulki z kieszonką, z długim lub krótkim rękawem, z dekoltem w kształcie litery V i z okrągłym dekoltem.

Marka Kaotiko powstała w słonecznej Barcelonie w 1999 roku jako odpowiedź na potrzeby osób, dla których ubrania to coś więcej niż odzież – to styl życia. W projektach marki widoczne są inspiracje hiszpańskimi ulicami, a jej oferta skierowana jest do głównie do pokolenia Z oraz osób od 15 do 30 roku życia.

Bluzy i T-shirty Kaotiko ozdobione są m.in. ilustracjami z kart tarota, rysunkami planet czy innymi astrologicznymi nadrukami. Założyciele marki stawiają na odpowiedzialną konsumpcję, dlatego ich głównym założeniem jest zwiększenie ilości materiałów pochodzących z bardziej zrównoważonych źródeł oraz utrzymanie lokalnej produkcji.

Trendy & Porady:
Insta News