SZUKAJ

Odwołanie od reklamacji CCC krok po kroku

1 min.

Zakup nowych butów zwykle przynosi nam radość, ale są sytuacje, w których musimy je zareklamować m.in. z powodu wady fizycznej. Można wtedy złożyć odpowiedni formularz wraz ze szczegółowym opisem – wyjaśniamy, jak go wypełnić i jak przygotować odwołanie od reklamacji CCC.

Nowa kolekcja CCC wpisuje się w aktualne trendy – można znaleźć tu model odpowiedni na każdą okazję i porę roku. Poza tym opinie o CCC od wielu lat zachęcają do zakupów butów w rozsądnej cenie – również skórzanych. Jeśli jednak okaże się, że chcesz je wymienić albo zwrócić, sprawdź, jak to zrobić tutaj: https://ccc.eu/pl/zwroty, a szczegóły dotyczące reklamacji produktów zakupionych stacjonarnie lub online są dostępne pod tym linkiem: https://ccc.eu/pl/reklamacje.

Spakuj produkty i dołącz do nich uzupełniony formularz, by złożyć reklamację w CCC. Koniecznie podaj powód reklamacji – im bardziej szczegółowy będzie opis wady, tym lepiej, gdyż CCC będzie mogło wydać rzetelną opinię. Upewnij się, że podane dane są poprawne i wpisz także swoje dane kontaktowe. Reklamacji możesz dokonać w wybranym salonie stacjonarnym albo wysłać paczkę poprzez InPost lub prywatnie na adres firmy. Formularz znajdziesz w tym miejscu: https://ccc.eu/files/regulaminy_ec_pl/formularz_reklamacyjny_nowy_adres.pdf. Można zażądać m.in. wymiany na produkt pełnowartościowy, darmowej naprawy lub zwrotu środków.

Dobre opinie o CCC, jakość materiałów i dopasowanie oferty do aktualnych trendów nie gwarantują 100% satysfakcji. Jeśli trafisz na produkt wadliwy, możesz złożyć reklamację, a w razie odpowiedzi negatywnej – odwołanie od reklamacji. CCC przyjmie je zarówno drogą online, pocztą, jak i bezpośrednio w wybranym sklepie stacjonarnym.

CCC rozpatrzy reklamację nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Po pozytywnym rozpatrzeniu i decyzji o zwrocie środków, pieniądze wrócą do Klienta w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia dokumentu.

W razie negatywnej odpowiedzi można złożyć odwołanie jako odpowiedź na odrzuconą reklamację. Powinno ono zawierać szczegółowy opis wady oraz argumentację, na czym polega niezgodność produktów z umową. CCC podchodzi rzetelnie do każdego zgłoszenia, indywidualnie je rozpatrując. Zapewniamy profesjonalną pomoc i obsługę podczas rozpatrywania reklamacji.

Trendy & Porady:
Insta News