MODIVO DAYS -20%! Odbierz dodatkowy rabat na wybrane produkty topowych marek >>> Damskie Męskie Dziecięce 
SZUKAJ

W najnowszej kampanii SS20 MODIVO droga staje się celem

1 min.
W tym artykule:

Startujemy z wizerunkową kampanią #ModernWestern. Inspiracją do jej stworzenia był motyw American Dream, rozumiany jako brak ograniczeń oraz wolność wyboru. Kolekcja wiosna/lato 2020 odzwierciedla najnowsze trendy i umożliwia niekończące się eksperymenty oraz zabawę z modą. Dużo złota, kolorów i efektownych fasonów, które sprawdzą się jako idealne stylizacje na letnie spotkania w ogrodzie, nocne imprezy na plaży oraz wszelkie podróże i wieczory spędzane w beach barach. Możecie dać upust własnej wyobraźni i oddać klimat amerykańskiego westernu we własnym wydaniu.

MODIVO DAYS

#MODIVOOnTheRoad

Najnowsza kolekcja MODIVO czerpie inspiracje z bezkresów amerykańskiej drogi. Motyw American Dream jest rozumiany jako ogrom możliwości i droga do szczęścia. Nieograniczona przestrzeń i możliwość podążania tam, gdzie się zapragnie. Kampania na wiosnę i lato 2020 promuje indywidualność oraz siłę kobiety. Nie szuka ona miłości. Szuka przygody. Jest tajemnicza i nie zdradza światu swojej historii ani zamiarów. Ubrania stanowią nośnik jej indywidualności – cekinowa suknia na pustyni? To efekt spontanicznych decyzji i przypadkowych spotkań. Poznaje mężczyznę, który w nowoczesny sposób interpretuje trendy z poprzedniej epoki. Drzemie w nim romantyzm lat 90., ale i nonszalancja oraz poczucie luzu Jamesa Dean’a. Liczy się bogactwo wrażeń oraz doświadczanie American Dream w swoim stylu.

Zdjęcia do kampanii #ModernWestern zostały wykonane w słonecznej Kalifornii, w kultowym Palm Springs, festiwalowej Coachelli, metropolitalnym Los Angeles oraz oczywiście podczas drogi, która sama w sobie była wymarzoną destynacją. Niezwykłe światło umożliwiło oddanie klimatu niegdyś dzikiego zachodu. Pastelowe zachody słońca, pustynna paleta barw, tropikalna roślinność, kult wolności oraz buntownicze podejście do życia zostały zatrzymane w kadrach.

Wśród marek z szerokiego portfolio zaprezentowanych w kampanii, realizowanej w kalifornijskich plenerach znalazły się między innymi: Pinko, Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, Twinset, Elisabetta Franchi oraz Calvin Klein.W kolekcji wiosna/lato 2020 MODIVO znajdzie się ponad 30 tysięcy nowych produktów z samej tylko kategorii “odzież”, zaś niemal drugie tyle w połączonych kategoriach “obuwie” i “akcesoria”. To jedna z najszerszych dostępnych na rynku ofert mody premium.

Modelka: Hannah Cassidy / Model: James Wyrick / Włosy:  Shlomi Hillel / Makijaż: Aga Jakubowski / Stylista: Mateusz Kołtunowicz / Produkcja: ILMATIC / Fotograf: Gosia Turczyńska

 

Trendy & Porady:
Insta News