SZUKAJ

5 rzeczy, które powinnaś wiedzieć o włoskiej marce LIU JO

LIU JO to włoska marka odzieżowa założona w 1995 roku przez braci Marco i Vannis Marchi w Carpi, w prowincji Modena. Jest obecnie jedną z topowych marek z sektora premium. Marka skupia się przede wszystkim na podkreśleniu kobiecości i naturalnego piękna poprzez niezwykle efektowne i zmysłowe projekty. Doskonała jakość, niebanalne formy oraz starannie dobrane detale to kluczowe wartości charakteryzujące produkty LIU JO.

Marka jest obecna w 48 krajach – z siecią dystrybucji obejmującą 490 sklepów jednomarkowych i około 5500 sklepów wielomarkowych na całym świecie. Ubrania marki LIU JO możecie znaleźć także online na MODIVO.pl.

Poniżej znajdziecie kilka ciekawostek na temat włoskiej marki.

#1 Geneza nazwy

Nazwa marki posiada interesujące pochodzenie. Jest połączeniem dwóch pseudonimów. „Jo” to pseudonim jednego z braci (Marco Marchi), który nadała mu jego ówczesna dziewczyna, z kolei do niej większość przyjaciół zwracała się „Liu”.

#2 Kilka linii na różne okazje

Produkty marki podzielone są wg specjalnych linii.

Linia Black Label (ceny wahają się od 49-879 USD), obejmująca takie produkty jak blezery i kobiece sukienki w kształcie linii A, które doskonale sprawdzą się zarówno w biurze jak i podczas kolacji z przyjaciółmi.

Linia White Label (69-599 USD) to przede wszystkim proste, basicowe ubrania oraz luźne, zwiewne sukienki dla fanek minimalizmu.

Linia Blue Denim (69-529 USD) wykorzystuje technologię bi-stretchu do tworzenia dżinsów, które dopasowują się do sylwetki i są niezwykle wygodne.

Linia Gold Label (89-989 USD) obejmuje bogato zdobione sukienki koktajlowe, które idealnie sprawdzą się podczas specjalnych okazji, dodając szyku i elegancji.

#3 Kultowy produkt

Jeansy „Bottom up”, które są flagowym produktem marki zostały wprowadzone na rynek dopiero w 2008r., czyli 13 lat po powstaniu marki.

#4 Kate Moss x LIU JO

Kate Moss, jako symbol ponadczasowej kobiecości i stylu, fenomenalnie wypadła w roli ambasadorki i twarzy kampanii kolekcji na wiosnę/lato 2011. Modelka doskonale wpasowała się w klimat i estetykę marki, harmonijnie współgrając z głównymi wartościami oraz filozofią Liu Jo – naturalnością oraz kobiecością. Rok później w 2012r. Kate Moss została gościem honorowym odnowionego i rozbudowanego flagowego sklepu marki przy Corso Vittorio Emanuele w Mediolanie.

#5 Perfumy LIU JO

Marka oprócz ubrań, obuwia oraz akcesoriów stworzyła własny koncept perfumeryjny. W ofercie znajduje się 7 różnych nut zapachowych – pierwsza kompozycja pochodzi z 2014r., z kolei ostatnia z 2019.

;fbclid=IwAR1peR-sqtUuicr-irLVxBYLlatyedb99MqCpKJiNm1trO4VxdhLFWWasVQ

Kolekcja marki LIU JO jest dostępna w sklepie internetowym modivo.pl oraz stacjonarnie w warszawskiej Galerii Młociny, gdzie czeka na Was szeroki asortyment produktów. Już dziś możecie kupić najnowsze projekty z damskiej linii LIU JO na sezon jesień – zima 2020. Włoska marka zachwyca niezmiennie od wielu lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!
Insta News