SZUKAJ

Nostalgiczna podróż do lat 90. w kampanii duńskiej marki Remain na sezon wiosna-lato 2022

1 min.

Duńska marka, którą noszą wiodące skandynawskie influencerki debiutuje z nową kolekcją na MODIVO! W najnowszej kampanii Remain na sezon wiosna-lato 2022, brand zabiera nas w lata 90., gdzie króluję rave. Soczyste kolory, charakterystyczne dla marki skórzane elementy i oversizowe kroje to znaki rozpoznawcze kolekcji, która ma celebrować witalność, spontaniczność i wolność.

Zobacz kolekcję marki Remain na sezon wiosna-lato 2022 i przenieś się do kolorowych lat 90.

sale banner modivo

Marka Remain została założona w 2018 roku w Kopenhadze przez Denise Christensen w kolaboracji z duńskim domem mody Birger Christensen. Pierwsza kolekcja zyskała błyskawiczny sukces dzięki skandynawskim influencerkom, które chętnie sięgają po ubrania Remain. Do fanek marki można zaliczyć m.in. Cristinę Musacchio, Jankę Polliani czy Tinę Lauvli. Prezentacje nowych kolekcji na stałe wpisały się w najważniejsze wydarzenie modowe w krajach skandynawskich – Copenhagen Fashion Week.

Janka Polliani, Tine Andrea Lauvli Storløs i Darja Barannik podczas pozkazu Remain na Copenhagen Fashion Week 2021.
Fot. Christian Vierig via Getty Images

Denise, będąca właścicielką i dyrektorką kreatywną Remain, na nowo interpretuje wnętrze szafy nowoczesnej kobiety. Kolekcje brandu to połączenie ponadczasowych klasyków ze współczesnymi, wyrafinowanymi, a jednocześnie niewymagającymi wysiłku elementami do noszenia na co dzień. Znakiem rozpoznawczym marki jest skóra, która pojawia się na sukienkach, spodniach, kurtkach i spódnicach w każdej kolekcji brandu.  

Kolekcję marki Remain znajdziesz na MODIVO:

W nadchodzącym sezonie wiosna-lato 2022 projektanci marki Remain proponują powrót do lat 90., gdzie króluje energia, spontaniczność i dynamika. Podczas pokazu Remain na fashion weeku w Kopenhadze, modelki kroczyły po wybiegu w rytm muzyki techno w błyszczących i kolorowych strojach, sprawiając, że goście czuli się jakby byli na rave’ie z lat 90. Inspiracją dla Denise Christensen do powstania kolekcji była potrzeba uwolnienia się od pandemicznej rzeczywistości i wyzwolenia nowej energii.

Motyw całonocnej imprezy rave kontynuowany jest w kampanii Remain SS22. Kolekcja utrzymana jest w stylistyce glamour przełamanej miękkimi dzianinami i oversizowymi elementami. Jej znakiem rozpoznawczym są komplety: swetrowe, dresowe, atłasowe, skórzane i jeansowe, które można dowolnie łączyć i miksować. Marka po raz kolejny postawiła na mocne kolory i proste sylwetki – błyszczące spodnie z szerokimi nogawkami łączone z topami, dzianinowe komplety w odcieniu trawiastej zieleni czy charakterystyczne skórzane spodnie w zestawie z marynarkami. W nowej kolekcji nie zabrakło także pikowanych kurtek oversize, które pokochały skandynawskie it-girls.

To także może Cię zainteresować >>> Ubierz się jak skandynawskie influencerki – te nazwiska musisz znać!

Trendy & Porady:
Insta News