W tym artykule:
1 min.
09/09/2020
Niepowtarzalna przestrzeń i wyjątkowy design w parze z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Tak można by opisać nowoczesny koncept jedynego w Polsce sklepu MODIVO, którego pierwsze urodziny oraz oficjalne otwarcie odbyło się 8 września w warszawskiej Galerii Młociny.
Stacjonarny debiut MODIVO
Sklep z modą premium MODIVO właśnie świętuje swój stacjonarny debiut. To pierwsza marka w Polsce, która zabierze swoich klientów do zupełnie innej, zaskakującej rzeczywistości, będącej niecodziennym spotkaniem z technologią.
MODIVO jako doskonały przykład „sklepu przyszłości” serwuje nam unikalne połączenie formy online z offline. To wyjątkowe miejsce, w którym nie znajdziemy rzędów wieszaków pełnych ubrań i nie będziemy musieli szukać odpowiedniego rozmiaru wśród sterty produktów. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, klienci mają możliwość zamawiania rzeczy bezpośrednio do przymierzalni. Doświadczenia zakupowe klienta w sklepie MODIVO wchodzą na wyższy poziom i są dowodem na to, że moda wraz z technologią tworzą duet idealny.
Potrzeby konsumentów
Marka dostrzegła dwie potrzeby. Po pierwsze – klienci chcą stworzyć w czasie zakupów total look, często zbudowany na produktach ulubionej marki lub kilku ulubionych brandów. Chcą mieć możliwość dobierania najnowszych trendów i budowania kompletnych stylizacji. Po drugie – klienci chcą wygody. A w MODIVO, w jednym miejscu znajdą dziesiątki tysięcy produktów od światowych marek. MODIVO stworzyło bardzo ciekawe połączenie marek premium, marek sportowych i marek casualowych, co w połączeniu z najwyższymi standardami obsługi umożliwi naszym klientom szybkie i komfortowe zakupy.
Klienci coraz częściej poszukują wygodnych rozwiązań zakupowych, a takich w MODIVO nie brakuje. Wśród nich m.in. wymiana rozmiaru konkretnego produktu bez konieczności opuszczania przymierzalni. Ponadto dostęp do wyselekcjonowanych 60 tys. produktów od 250 marek premium.
Marka posiada sprawdzonych partnerów biznesowych i niezwykle szybki łańcuch dostaw. Stale rozwija portfolio marek – także o te własne, dostępne w MODIVO na wyłączność, jak np. Sprandi, Rage Age, Americanos, Togoshi.
MODIVO stara się wyjść także naprzeciw osobom, które nie do końca potrafią odnaleźć się wśród najnowszych rozwiązań technologicznych. Obsługa sklepu przeprowadzi klienta przez proces zakupów krok po kroku a także doradzą podczas wyboru wymarzonej stylizacji.
Wyjątkowe promocje i niespodzianki dla klientów MODIVO
Marka zachęca klientów do nowoczesnego obcowania z modą w zupełnie inny, nowatorski sposób. W dniach od 9 do 12 września dla klientów marki zostały przygotowane wyjątkowe promocje oraz niespodzianki. Odwiedź nas w Galerii Młociny i świętuj razem z MODIVO!
Zdjęcie główne: Marcin Grzymkowski i Olivier Janiak podczas eventu urodzinowego MODIVO
Sprawdź w sklepie