W tym artykule:
3 min.
23/03/2023
Jedną z największych zalet zakupów w sklepie internetowym MODIVO jest darmowy i prosty zwrot. Z powodzeniem możesz zamówić wszystkie te rzeczy, które chcesz przymierzyć, a później zdecydować, co zostawić w swojej szafie. Za zwrot pozostałych produktów nie zapłacisz ani grosza! Co więcej, nie musisz stać w długich kolejkach na poczcie ani pakować przesyłki w specjalny sposób. Zobacz, jak zrobić zwrot na MODIVO krok po kroku.
Podczas zakupów internetowych masz prawo mieć wątpliwości, czy dobrze będziesz się czuł w danej rzeczy. Właśnie z tego powodu dołożyliśmy starań, byś mógł na spokojnie, stojąc przed własnym lustrem, dokonać właściwego wyboru.
Zwroty MODIVO – poradnik krok po kroku
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, na MODIVO oferujemy darmowy zwrot, niezależnie od kwoty wydanej na zakupy. Jak go zrobić? Zacznijmy od pytania, w jaki sposób został kupiony produkt.
Od 4 kwietnia 2024 zmienia się termin, w którym można zwrócić produkty, ze 100 dni na 30 dni. Jeśli dokonałeś zamówienia przed wspomnianym terminem, możesz go zwrócić w ciągu 100 dni od otrzymania zamówienia. Więcej przeczytasz TUTAJ.
KROK 1: określ sposób zakupu
- online – za pomocą konta MODIVO,
- online – jako gość (bez logowania),
- w sklepie stacjonarnym MODIVO.
- Jeśli dokonałeś zakupu, korzystając ze swojego indywidualnego konta MODIVO, wystarczy że się na nie zalogujesz, wybierzesz zamówienie z listy znajdującej się po prawej stronie ekranu i postąpisz zgodnie z dalszymi instrukcjami. Cały proces zwrotu w MODIVO jest niezwykle intuicyjny i nie zajmie Ci dłużej niż klika minut.
- Jeśli zamówiłeś rzeczy jako gość, wystarczy że przygotujesz numer swojego zamówienia i adres e-mail. Kliknij TUTAJ i kontynuuj jako gość. Pamiętaj, że numer zamówienia znajdziesz w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.
- Zrobiłeś zakupy w sklepie stacjonarnym MODIVO i chcesz zwrócić niepasujące rzeczy? Nic prostszego! Zanieś produkt do salonu, zabierając ze sobą paragon za zakupy.
Krok 2: dostępne metody zwrotu
Zwrot na MODIVO nie trwa długo, ponieważ Twój komfort to nasz priorytet. Zastanawiasz się, jak oddać produkt kupiony online (na stronie lub w aplikacji)? Zapoznaj się z dostępnymi metodami zwrotu:
Paczkomat InPost 24/7
Wystarczy że wypełnisz formularz zwrotu na stronie, a na swój adres e-mail otrzymasz kod do Paczkomatu. Podaj adres mailowy i numer telefonu powiązany z kontem InPost, a zwrot utworzy się automatycznie w aplikacji, jeśli ją posiadasz. Z przygotowaną paczką udaj się do dowolnego Paczkomatu. W czytniku w Paczkomacie zeskanuj kod QR z aplikacji lub wybierz opcję nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpisz kod zwrotu.
Pamiętaj, że kod jest ważny 45 dni.
Punkty odbioru DPD
Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, otrzymasz kod do zwrotu. Co dalej? Nadaj paczkę w wybranym przez Ciebie punkcie DPD.
Kurier DPD
Chcesz zamówić kuriera bezpośrednio do domu? Również dajemy Ci taką opcję! Wypełnij formularz zwrotu na stronie MODIVO, a kurier zostanie zamówiony automatycznie na podany przez Ciebie adres. Możesz się go spodziewać w ciągu 1-2 dni roboczych.
Zwrot w sklepie stacjonarnym
Produkty kupione stacjonarnie możesz zwrócić wyłącznie w sklepie stacjonarnym. Oddasz je w dowolnym salonie MODIVO, tylko pamiętaj o okazaniu paragonu (aktualną listę sklepów znajdziesz tutaj: >>> lista sklepów MODIVO).
UWAGA
Produkt, który zwracasz do sklepu, musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki.
Krok 3: weryfikacja i zwrot środków
Zastanawiasz się, co dalej? Gdy odeślesz już do nas niechciane produkty, nie musisz się niczym martwić. Teraz czas na proces weryfikacji i zwrot środków, więc prosimy Cię o chwilę cierpliwości.
- Weryfikacja przesyłki − w Dziale Zwrotów niezwłocznie sprawdzimy, czy zawartość paczki jest zgodna z Twoim zgłoszeniem. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na swój adres e-mail. Na weryfikację mamy 14 dni, ale zazwyczaj trwa ona zdecydowanie krócej.
- Zwrot środków − środki zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymamy Twój zwrot:
- BLIK/PayU/PayPo/PayPal/karta/Apple Pay/Google Pay – tą samą metodą, którą opłacono zamówienie
- płatność przy odbiorze – zwrot na konto podane w formularzu online
Jak zrobić zwrot od partnera MODIVO?
W MODIVO możesz zamówić także produkty od naszych Partnerów. Zwrot takich zamówień przebiega zgodnie z instrukcją, która była dołączona do przesyłki. Pamiętaj, by upewnić się, że odsyłasz produkty na adres Partnera. Jeśli taki zwrot trafi do MODIVO, zostanie do Ciebie odesłany. Co ważne: produktów od naszych Partnerów nie można zwrócić w sklepach stacjonarnych MODIVO. Zwracane przedmioty odeślij w oryginalnym opakowaniu, dołączając instrukcje, które się przy nim znajdowały. Nie posiadasz formularza zwrotu? Pobierz go tutaj.
Jeśli zgubiłeś instrukcję dołączoną do przesyłki − o nic się nie martw! Z łatwością znajdziesz ją w mailu potwierdzającym wysyłkę towaru od partnera. Dla przykładu spójrz na proces zwrotu rzeczy marki Kubota.
Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz bezpośrednio na stronie modivo.pl w zakładce zwrot.
Zwrot na MODIVO – najczęstsze pytania
Jak dokonać wymiany produktu?
Zwróć zamówiony towar i od razu złóż oraz opłać nowe zamówienie. Aby nie angażować swoich środków, możesz skorzystać z systemu PayPo.
Co, jeśli karton MODIVO został wyrzucony? Czy można wysłać zamówienie w innym kartonie?
Produkty możesz odesłać do nas w dowolnym kartonie. Sprawdź tylko, aby nie było na nim starych, nieaktualnych etykiet nadawczych.
Jak wygląda zwrot w sklepie stacjonarnym MODIVO? Czy od razu wypłacane są pieniądze?
Jeśli zakupu dokonywałeś online, a oddajesz produkt w sklepie stacjonarnym, to pracownik zarejestruje Twój zwrot, zaś środki zwrócimy Ci na konto, z którego płaciłeś (patrz wyżej). Jeżeli robiłeś zakupy w sklepie i oddajesz w sklepie, wówczas środki są zwracane tak, jak dokonałeś płatności: gotówką lub na kartę.
Przeczytaj także artykuły o trendach na 2023/2024 rok:
Sprawdź w sklepie